Thingy

האם מדבקות קיר גורמות לנזק בקיר?

האם מדבקות קיר גורמות לנזק על הקיר
צוות Thingy
צוות Thingy

כותבים לכם על מדבקות קיר באחריות ומקצועיות

מעוניינים לרכוש מדבקות קיר לילדים אך עדיין תוהים האם הן עשויות להשאיר סימנים מצלקים על הקירות שלכם? זו שאלה שאנחנו מקבלים הרבה ומסיבה טובה, כי מי לא ירצה לדעת מה קורה לקירות שלו כאשר יגיע הזמן להסיר את המדבקות (במיוחד אם אתם שוכרים).

התשובה הקצרה היא: הן עשויות להשאיר סימן (אם תבחרו במדבקות מהסוג הלא נכון), כי לא כל חברת מדבקות קיר דואגת לקירות שלך. עם זאת, יש כל כך הרבה סוגים של מדבקות קיר שההסבר צריך להיות קצת יותר מפורט, אז המשיכו לקרוא כדי להיות בטוחים במה שאתם קונים.

 

מדבקות הקיר הטובות והרעות

מדבקות קיר, כמו בגדים, מגיעות בכל הצורות, הגדלים והחומרים. ובדיוק כמו בתעשיית האופנה, חברות מדבקות קיר רבות עושות את המסלול הזול ביותר ומשתמשות בחומרים שמעולם לא היו מיועדים לקירות הבית (או לבתים בכלל). הדבר החשוב ביותר עבור כל מי שמחפש מדבקות קיר הוא לברר מאיזה חומר הן מודפסות, מכיוון שלא כל החומרים שווים הדבקה.

 

על מנת לדעת איך לבחור מדבקת קיר ראויה תצטרכו לשאול את עצמכם שתי שאלות במעמד הקניה:

1. כמה חזק הדבק של מדבקות הקיר?

ליצרני מדבקות יש בדרך כלל מגוון רחב של עוצמות דבק. מדבקות המיועדות לשימוש על קירות מקורים מכילות בדרך כלל דבק פחות חזק, בעוד שהחומרים לשימוש חיצוני עשויים להגיע עם דבק קבוע חזק מאוד.

 

אם חברת מדבקות הקיר בחרה חומר עם דבק חזק מדי אז סביר להניח שיהיה קשה להסיר את המדבקות שישאירו סימנים לאחר הסרתן (במידה וכבר קניתם, תוכלו לנסות להשתמש במייבש שיער חם כדי לרכך את הדבק הקשה לפני ההסרה). אם אתם בספק, שאלו את המוכר יותר באיזה סוג דבק הוא משתמש במדבקות שלו.

בנוסף תוכלו לשאול האם המדבקות ניתנות למיקום מחדש. לרוב, יכולת מיקום מחדש של המדבקה מעידה על כך שהחומר איכותי יותר עם דבק עדין וקל יותר להסרה.

 

זכרו שרוב הדבקים מתקשים עם הזמן, כך שגם דבק נשלף יכול להיות קשה יותר להסרה אם הוא מודבק לקיר כבר מספר שנים. לעתים קרובות מדבקות שהיו על הקיר זמן רב ישאירו מעט סימנים בהירים גם עם הדבק הנכון. אם אתם רוצים להיות בטוחים לחלוטין, אנו ממליצים להשתמש במדבקות למשך שנה או שתיים לפני שתסירו אותן או תמקמוהן מחדש, לא משנה ממה עשויה המדבקה או הדבק.

 

אילו מדבקות קיר מציעים Thingy?

כל מדבקות הקיר שלנו מגיעות עם דבק מותאם לקירות פנים הבית, קל להסרה ולמיקום מחדש. כל חומרי מדבקות הקיר שלנו מיוצרים בדיוק לפי צרכי המשתמש הביתי, ואנחנו תמיד עוקבים אחר שיטות הייצור הקיימות של המפעלים איתם אנו עובדים.

 

2. מאיזה חומר מודפסת המדבקה?

מדבקות הקיר שלנו עשויות PVC (ויניל). PVC הינו חומר אלסטי, וכשמדברים על נזק אפשרי לקירות, החומר ממנו עשויה המדבקה חשוב מאוד, מאחר ומדבקת נייר דקיקה העשויה מחומר חלש יחסית עשויה להיקרע בעת הקילוף ולהשאיר סימנים על ידי התאחדות הנייר עם הדבק (לאחר זמן קצר יחסית על הקיר). חשוב לדעת שככל שהמדבקות דקיקות יותר כך גדל הסיכוי שהן יקרעו בעת הסרתן.

 

בדרך כלל, ככל שהמדבקה עבה יותר, קל יותר להסיר אותה בצורה נקייה (כל עוד הדבק תקין). מסיבה זו אנו משתמשים בעיקר במדבקות קיר עשויות PVC עבה וחסון עם דבק שניתן למקם מחדש, קל להדבקה ולהסרה גם יחד.

 

חשוב לא פחות! כתמי מסגרת

האם ראיתם אי פעם סימנים שהושארו על הקירות על ידי פוסטרים או מסגרות של תמונות שתלויות באותו מקום במשך זמן רב? אלו נקראים כתמי מסגרת. כתמים אלו נראים כאילו הקיר שמתחת למסגרת הוא בצבע שונה במקצת משאר הקיר.

 

כתמי מסגרת עשויים לקרות גם עם מדבקות כאשר הן מודבקות לתקופה ארוכה יחסית. שאר הקיר מולבן מהשמש או מתלכלך עם הזמן, בעוד שהאזור מתחת למדבקה נשאר כפי שהיה בעת ההדבקה. כשאתם מורידים את המדבקות נראה שהשאירו סימנים, כשבעצם מה שקרה זה ששאר הקיר השתנה, כפי שציינו, אותו דבר קורה גם כן מתחת לתמונות בהן לא משתמשים בדבק כלל.

 

בדרך כלל קל יותר לזהות כתמי מסגרת על קירות צבעוניים. קירות לבנים מבריקים למחצה ומשטחים לבנים אחרים (כמו דלתות) הם בדרך כלל לא בעיה, אלא אם כן הסביבה במקרה מלוכלכת במיוחד. כדי להימנע מכתמי מסגרת, אנו ממליצים לא להשאיר את המדבקות מודבקות באותו מקום יותר שנה או שתיים.

 

כיצד להשתמש במדבקות קיר בסיכון מינימלי

אם אתם רוצים למזער את הסיכון שמדבקות ישאירו סימנים על הקירות שלכם, בחרו במדבקות באיכות גבוהה יותר בה אתם יודעים שהיא עוצבה לשימוש פנימי. בחרו מדבקות איכותיות המיועדות לקירות פנים ושימוש זמני.

שאלו את המוכר אם אתם בספק לגבי חומר הגלם של המדבקה. אם הקיר לא בצבע לבן, אם יש לכם טפט או אם הצבע בבית ישן אנו ממליצים לא להשאיר את המדבקות על הקיר יותר משנתיים.

 

אל תשתמשו במדבקות קיר על משטחים שכבר מתקלפים או מתפוררים, אחרת אתם עלולים לסכן את הצבע שככל הנראה יירד מהקיר יחד עם המדבקות.
אם אתם מתכוונים להשתמש במדבקות על משטחים מצופים לכה אנו ממליצים שתבדקו לפני ההדבקה האם הלכה שלכם עמידה מספיק, ישנם סוגים רבים של לכות, חלקן עלולות לגרום לתגובה כימית במגע עם סוגים מסוימים של דבק.

 

בגדול, זה מה שיש לנו להגיד לכם בנושא הזה, כל הכבוד לכם שנשארתם לקרוא עד הסוף!

מדבקות קיר הן דרך נהדרת וקלה ליצור קישוטי פנים זמניים. אם אתם חוששים מפגיעות אפשריות בקירותיכם, נסו לבחור מדבקות איכותיות בהן אתם יודעים שהן מיוצרות לקירות פנימיים ואל תשאירו אותן מודבקות יותר מדי שנים.

זכרו שתמיד תוכלו ליצור איתנו קשר אם יש לכם ספקות לגבי מדבקות הקיר שלנו. הקירות שלכם, חווית השימוש שלכם, וחוות דעתכם על המדבקות שלנו תמיד נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו ונעשה את המיטב כדי שתהיו מרוצים.

הדבקה נעימה 🙂

פוסטים נוספים:

מחפשים מדבקת קיר איכותית לקיר לחדר הילדים או לחדר השינה?
היכנסו עכשיו לחנות ומצאו מדבקות במחירים מצחיקים!

(לא נעים לגלות לאחרים, אז נגלה רק לכם – המחירים שלנו שברו את השוק).

מודעות גוגל תחתית עמוד פוסטים
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
מדבקות קיר במבצע
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות