Thingy

8 שיטות ליצירת חדר ילדים פרקטי וקסום כאחד

חדר ילדים פרקטי נוח בטיחותי ומעוצב
צוות Thingy
צוות Thingy

כותבים לכם על מדבקות קיר באחריות ומקצועיות

יצירת מרחב עבור ילדכם לשחק ולצמוח יכולה וצריכה להיות חוויה מהנה. עם זאת, זה יכול להיות גם אתגר לא קטן. אחרי הכל, החדר צריך להישאר יפה ופונקציונלי, שילדכם יאהב גם עכשיו וגם לשנים הבאות.

זקוקים לעצה קטנה? היי אנחנו כאן!

הטיפים השימושיים שיש למאמר הזה להציע הם בעלי ערך רב ונועדו לעזור לכם לזהות את הרצונות הנוכחיים של הילד שלכם ואת הצרכים העתידיים שלו, ומאפשר לכם למצוא את האיזון החשוב ביותר בין פרקטי לקסום. בין אם אתם מתחילים מאפס או מקווים לשפר את החלל הקיים, בטוח שתמצאו כאן מנה בריאה של השראה!

 

שמרו על קונספט של פשטות

כשמדובר בחדרי ילדים, פחות הוא לעיתים יותר. על ידי שמירה על עיצוב פשוט וריהוט מינימלי, תוכלו ליצור יותר מקום משחק ותספקו מצע נוח וניטראלי שניתן לשנות בקלות ככל שילדכם יגדל.

חשוב לתת לילד מרחב משחק. תנו לחדר שלו או שלה להיות הממלכה שלהם, מקום בו ניתן לעשות דברים שאי אפשר לעשות בסלון או במטבח. משחקים הם שלב חשוב מאוד בהתפתחות המחשבה של ילדכם, הבנת חוקים, פיתוח המחשבה ועוד. וודאו שאתם משאירים להם ספייס להתפתח.

 

תכננו מקום ידידותי לילדים

רוצים ליצור מרחב ידידותי לילדים? דמיינו שאתם בגובה מטר.

נסו להנגיש ככל שאפשר את החדר לזאטוט על מנת שילמד ויהנה לשהות בו.
מיטת רצפה נעימה יכולה להיות התחלה טובה, אבל המטרה שלנו היא לנסות ליצור את ממלכת הילדים שהילד שלכם היה מדמיין בחלום, וזה לא כל כך קשה ליצירה או יקר בצורה חריגה.
ערכת שולחן וכיסאות בגובה חצי מטר מציעים אלטרנטיבה נוחה לריהוט מסורתי, ואילו פחים נמוכים, מדפים פתוחים ו-ווים נוחים לגישה מעודדים אחריות עצמית ומשחק עצמאי.

על ידי הכנסת עצמכם לנעליו של הקטן או הקטנה שלכם, תוכל ליצור בעבורו מרחב פונקציונלי וכיפי כאחד.

משולשים תכולים להדבקה בחדרי הבית
חדר ילדים עם ריהוט לילדים ומדבקות קיר משולשים למתן אווירה מותאמת

 

התמקדו במשחק

כאמור, ילדים מעבירים את מרבית ילדותם במשחק (ושינה). כדי ליצור חדר שהילד הקטן שלך יאהב, נסה להתמקד בדבר שהם הכי אוהבים לעשות: לשחק! צרו בשבילם את פינת המשחקים, אליה יוכלו הילדים לגשת ולבחור משחק בכל פעם בו יצוץ להם החשק למשחק אחר, ממש כמו ארון ממתקים. בניגוד לארון ממתקים, נסו לשמור את פינת המשחקים בגובה נגיש ובטיחותי עבור ילדכם.

 

רוצים להוסיף אלמנט של כיף לעיצוב שלכם?

שקלו להוסיף לחדר מדבקות קיר. מחקרים הוכיחו כי בנוכחות דמות ילדים אהובה, ילדים מרגישים בטוחים יותר ומרבים לצחוק ולחייך לדמויות האהובות עליהם. מדבקות קיר לחדר הילדים הן לא עניין יקר ובאפשרותן לספק המון צחוק וכיף בחדר.

 

תנו לקסם מקום.

ילדים רואים את העולם באופן שונה ממבוגרים, ומחדירים דמיון וקסם ליומיום. תלו להם פס מנורות קטן בגובה או מדבקות קיר של כוכבים זוהרים בחושך, והנה, נתתם להם ליל כוכבים מרהיב וגלקסיה של הרפתקאות. אז קדימה! ילדכם ממתין למגע של משהו קסום! אתם תופתעו לגלות כמה רגעי קסם ייצרבו במוחכם שלכם כשתראו את מבט ילדכם מוקסם ומהופנט באהבה לחדרו.

 

נצלו את מירב המרחב

בין אם אתם עובדים עם חדר קטן או עם דמיון גדול, לנצל את המרחב של ילדכם הוא הכרח מוחלט.

אם יש לכם 2 ילדים, מיטת קומותיים תוכל להכפיל את החלל הניתן לשימוש בחדר ילדים נקי ומודרני, ויוצרת אזור משחקים נוסף אשר ניתן להמיר בקלות לפינת קריאה או איזור הכנת שיעורי בית.

 

מקסמו את שטח האחסון

מהצעצועים, המשחקים והספרים ועד ארונות הבגדים המשתנים שלהם במספר גדלים, ילדים מגיעים עם הרבה חפצים.

רוצים להפחית את העומס? ווים, מדפי ספרים צמודי קיר, ארגזי אחסון מתחת למיטה וריהוט עם אחסון מובנה הן אפשרויות נהדרות שיכולות להכפיל את שטח האחסון שלכם, ולתת מקום לכל מה שתקוע באמצע ומונע מכם לסגור את דלת הארון בצורה נוחה.

 

אם כבר צבע, אז עד הסוף

ילדים אוהבים צבע, אבל בחירה נכונה יכולה להיות מסובכת. על אחת כמה וכמה כשהילדה הקטנה שלך אולי מעריצה את כל הדברים הוורודים עכשיו, אבל זה לא אומר שהיא תאהב אותם בשלב מאוחר יותר. והמחשבה על צביעה מחודשת של כל החדר בעוד כמה שנים קצרות מספיקה כדי לתת לכל אחד בעיות התחייבות ובחירת צבע.

מחפשים פתרון ארוך טווח?

גם לזה יש לנו תשובה בשבילכם!
אם צבעוני, לכו על צבע ניטרלי, בעדיפות לצבעי פסטל, אם לבן, קחו לכם גוון נחמד ועדין. את השינויים והריענונים תוכלו לבצע באמצעות מדבקות קיר! הרי בדיוק לזה הן נועדו.

ילדכם רק נולד ובחרתם לשים לו כוכבים זוהרים בחושך או ינשופים חמודים וחייכנים על קיר החדר, כעבור שנתיים – שלוש הילד כבר מעריץ של מיקי מאוס, הפתרון כל כך קל ומחירו 59.90! למה להסתבך מלכתחילה עם דלי צבע 5 ליטר?!

מדבקת קיר מיקי מאוס

 

העסיקו ידיים ומוחות קטנים

אם יש לכם מקום, אזור עבודה ידידותי לילדים הוא חובה. לספק לילדכם מקום לצבוע וליצור לא רק יעסיק אותם אלא גם יעזור בהתפתחותם הגופנית והנפשית. כאשר ילדכם מבוגר, סביבת עבודה אישית יכולה להיות שימושית ולהציע מקום שקט ללמוד ולעשות שיעורי בית.

לתחנת עבודה נוחה יש הרבה מקום לעשות אומנויות ומלאכות ולהציג יצירות. שובב אך מסוגנן, הוא יעבור בקלות לתחנת שיעורי בית לילד מבוגר.

 

תעניקו להם חום, זמן וחיוכים

כפי שכתבנו קודם, ילדים רואים דברים בצורה שונה ממבוגרים. לכן חווית הילד בחדר לא תלויה אך ורק בעיצובו וסידורו. בתור הורים כל-יכולים (במוחו של ילד, לפעמים גם במוח של כולנו 😉 ) יש לנו אחריות מסויימת בשמירה על תום ילדינו ומתן מקום לרגש אהבה מתפוצץ, כזה שקיים כמעט באופן בלעדי אצל ילדים. לכן, לא משנה איך תעצבו את החדר, תמיד תשאירו מקום לחיבוקים!

פוסטים נוספים:

מחפשים מדבקת קיר איכותית לקיר לחדר הילדים או לחדר השינה?
היכנסו עכשיו לחנות ומצאו מדבקות במחירים מצחיקים!

(לא נעים לגלות לאחרים, אז נגלה רק לכם – המחירים שלנו שברו את השוק).

מודעות גוגל תחתית עמוד פוסטים
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
מדבקות קיר במבצע
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות